BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, September 17, 2011



ya ALLAH.. gracias... lately banyak silaturrahim yang kembali terjalin..
antaranya classmate2 darjah 6 dlu... aku di add ke group sek rendah n penuh ngan classmate dlu2.. so sweet...

tapi x sesweet jumpa balik bestfriend yang terpisah 8 thun..dlu geng aku 5 orang masa form1.. aku, nazni, nik rusydi, nik farez ngan ejoi..
dah lama add ejoi kat fb tp xde pon nak borak2 mesra2 mcm dlu sbb aku takut dia lupa.. coz dia bnyak pindah2.. kami last jumpa pon masa sekelas tgh taun form 2.. 2 pon dia xde gtau nak pindah.. tgk2 esok dah xde dah dia.. agak sedih bila seorang bestfriend xde.. then hilang tanpa kabar berita sepatah pun..

arini terbukti masa xubah cara dia berinteraksi ngan aku.. masih mcm seorang sahabat mcm dlu.. alhamdulillah..


dedicated to:
-noorasiah ismail
-nazeni suria
-nik khairul rusydi nik kamarulzaman
-mohd zulfarhan zulhanan
-nik mohd farez nik yaacob

0 kumen: