BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, December 30, 2009

my most 'teruja' day (○_○)


◘wow◘

haiyak~! akhirnya aku kalah dalam keterujaan aku sendiri... nape kalah?? coz aku bet dgn naaz.. die nak bawak aku jumpa 'someone' dan aku akan teruja kalo jumpa orang ni.. aku pon dgn riak dan angkuhnya berkata aku xakan merasa teruja dgn perkara remeh cam 2.. wahahhaha.. riak kan? eeermm..

akhirnya jumpa jugak dgn 'someone' yang dimaksudkan stelah delay 3 hari disebabkan kesambilewaan aku.. =] (aku gak salah)

aku nampak je muka dia rasa teruja gile baban.. xberkelip mta aku, sampaikan die duduk aku still memangnya tanpa berkelip.. malu someone 2... hehehe.. bravoo naaz berjaya menemukan aku dgn beliau.. actually, someone ni 2 org sbnarnya,, tp aku terlampauu teruja dgn sorang je... name beliau nik muhamad faris b. nik yaacob.. my best fren, geng, msuh, madu, racun, penawar, (senang cite segala2nya laa) masa menengah rendah dulu.. actually masa form1 dulu kami ade 5 orang 1 geng.. ala2 geng upin and ipin (ape kaitan? entah~~)...
♥aku
♥naaz
♥nik muhamad faris nik yaakob
♥mohd zulfarhan zulhanan
♥mohd rusydi

ni geng yang baik tahap dewa masa form 1...

waaahhh aku xleyh bayangkan kalau kami bersama semula.. msti gegak gempita... eehhh gegak ke? xsgt kot coz masing2 dah dewasa.. msti dah malu nak beraksi mcm zman kanak2 riang ribena dulu..

berbalik cerita hari ni.. fuuhhh, 3 kali aku mkn.. rase penuh perut.. smpai blik umah xmkn mlm aku.. =]

arini aku jumpa 4 orang sahabat lama yg 1 kelas form1 dulu.. what a miracle day.. im destinied 2 this =]

they are: (nada mcam the nomiee are~~~!!)
nik faris
najib
(pertemuan diatur oleh naaz)
mohd afiq razrin
(aku ternampak masa duk kedai makan warung cik siti::tempat faris kerja::..baru nak ejas, tgk2 kwan lama.. hehe... dah tinggi dia sekrang.. ensem la dari rendah dulu =].. )
nik rahmah milkah
(ermm die ni aku xtego.. segan.. hehe.. but i know where 2 find u after this =].. gotcha~~)

2 je la laporan my miracle day.. =]


oh yaaa.. kami mernancang utuk wat reunion.. ermm.. akan cuba contact seramai mungkin ahli2 tingkatan 1 cekal.. agaknya kena pergi skolah mintak detail kot.. =] *wink*
susah betul bila ahli kelas semua jauh2.. huhu... kalo sekampung kan senang...=[



(!!♥_♥)





0 kumen: