BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, October 19, 2010

cry = body relief

org kata insan yang tabah x nagis.. ye ke? tapi biasanya insan yang nagis tgk drama (cth cite korea, melayu, bca novel) xkan nagis dgn mudah di alam realiti.. i was wonder why.. lama dah aku perasan.. and org yang xnangis bila tgk cerita sedih selalunya amat mudah nangis di alam realiti..

nape ek?

and at last mlm ni aku baru taw.. dunia ni adil.. nagis 2 dapat redakan msalah, dpt tenangkan perasaan.. kita akan rasa what a relief after cry.. so thats why org yang xmudah nagis boleh nagis teresak2 sbb tgk cerita2 sedih, sbb bdannya perlukan that relief.. n org yang dah selalu nagis x perlukan that relief lagi as their body mmg dah selalu rasa relief 2...

aku pon mcm 2.. aku xkan nagis untk mslh yang remeh, xkan nagis utk org lain... mcm hati batu, "arwah" bapak aku pon slalu ckp aku anak perempuan yang degil~.. ouuucchhhh... tp aku akan nagis teresak2 bersungai2 kalo tgk cerita sedih or baca novel.. am i need that relief so much?? hahahha... mmg kena slalu tgk cite sedih niii.. :D









tidak semua yang bersinar itu permata

0 kumen: