BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, January 26, 2011

rasa cam dah lama x update blog..

ari sukan dah nak dekat.. aku rasa cam dah bersara dari dunia sukan.. wat kerja2 belakang tabir aje.. hehehe.. xmau main mcm2 dah.. tapi ping pong tetap main.. skrang ngah latih utk jadi leboh power.. hehehe..

rasa cam xde topik nak cakp..,. well sebut pasal ckp aku terasa nak wat entri pasal "cakap"..
bukan ckp2 blkng akau cakap2 kosong.. just the way i talk..

1. aku suka sebut pelat.. "tak dek" means takde.. rasa cam pelik je bila imbas balik aku sebut takdek.. hahaha..

2. seket bukan sikit~ hahaha.. ni terpengaruh ngan adik aku.. oh noo.. hahaha..

3. aku pelat sebut hurup s.. rasa cam cacat~ huuhuhuh..

4. pekataan aku paling pemes = ermmm...
hahahahhaa...

dah la.. mls nak tulis pnjg2..

daaa....






tidak semua yang bersinar itu permata

0 kumen: