BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, January 13, 2011

streeesssss~~~!!


tak tahu la mana silapnya.. ape yang aku fkirkan sgt..
but lately my headache became worse.. cari lam medical surgical it said aku nye pening ni adalah pening sbb tekanan pada otot yang besmbung ngan otak.. cam 2 la leih kurang.. xreti nak describe.. but yang penting ape aku faham kat situ ianya disebabkan stress.. yup, stress~!

aku baca lak buku how 2 prevent stress kat libry.. ade test utk uji tahap stress..ada la several soklan n jawapan.. kita kena jwab and letak markah 1,2 @ 3..
at the end, kira markah 2.. kalo lebih 30 adalah tahap stress serious.. aku nye adalah 32~~!!! gila ke apo.. huhuhuhu..

aku skrang smpai xleh nak cope with this stress.. jujur aku kata aku x tahu punca ini stress.. so sukar nak atasi.. ape aku wat bila aku stress?? duduk, murung, x gelak even kelakar, rasa nak marah org.. tapi nsib baik aku nye tahap kesabaran ade sikit tinggi.. kalo rendah2 agak2 dah semua insan tamau kwan ngan aku.. huhuhuhu...










tidak semua yang bersinar itu permata

0 kumen: