BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Friday, May 27, 2011

aku tidak memilih kamu kerana ALLAH yang memlilih kamu untuk aku...

aku percaya pada takdir dan jodoh.. absolutely~!

tapi aku juga mencari yang sempurna..

sempurna di mata naazni adalah yang melengkapkan segala kekurangan diri kita.. yang kelemahannya adalah kelebihan kita..

tapi aku tidak begitu..
aku mencari yang memenuhi kehendak dan citarasa sendiri..
yang akan memahami aku tanpa perlu aku bgtahu walau sepatah pun ttg diri aku,
yang boleh membimbing masa depan dunia dan akhirat aku,
yang boleh menjadi teman gelak ketawa suka duka sedih tangis hiba aku,
yang akan menggadaikan nyawanya untuk aku,
yang menghargai aku walaupun dgn cara yang kecil,
and lot of sorts of things like that.. blah2...




tapi..
realitinya kita xdapat mendapat apa yang kita mahu..
JODOH PERTEMUAN di tangan Yang Maha Mengetahui..


aku awl2 lagi pesan kat ma, kalau ada sape2 dtg minang, terima je.. xkisah la siapa beliau..
kerana jika beliau tidak mengenali aku (or istilah skrang bercinta) and dia hand a marriage, he will be ok... insyaalah~






tapi...
setakat ni usahkan ada org masuk minang secretly,
yang menunjukkan minat pon xde...









тι∂ακ ƨɛмʋα ʏαиɢ вɛяƨιиαя ιтʋ ρɛямαтα...

0 kumen: