BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, July 30, 2011

cahaya penawar

Cahaya Penawar



noted that "FRIENDS (260)


"nape fren dia kat fb bnyak 2 aje?
dia jenis xbekawan ke?
ish xkan la..
dia baru join fb kot no..?"




hahaha...
no no no
tidak sama sekali..
dah lama join fb ni..
aku pon bkan jenis anti social..
tapi..
kalo ade org add dengan nama pelik2
+ gamba pelik2
xde plak gmba sebenar dalam 2..
or laki yang mutual fren dia sume membe2 kksp (gatal tahap baban)
NO WAY la
aku nak approve~!


2 aku nye prinsip..:
xsuka org aku xkenal masuk campur
or tau hal aku
or aku masuk campur
or tau hal org yang aku xkenal
thats it..~!



so kepada yg ramai kenalan 2,
good, keep it up...


yang xramai fren kat FB,
dun wori, i understand..
hahahaa


kepada yang add (wlopon xbaca)
sori mori zori gori tori ye xapprove anda...














тι∂ακ ƨɛмʋα ʏαиɢ вɛяƨιиαя ιтʋ ρɛямαтα...

0 kumen: