BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, July 26, 2011

Da BFf.....

asslamualaikum, Salam 1 malaysia..hahaha tetiba bersalam 1malaysia.arini nk cite psal kawan.. KAWAN!! setiap individu Akan Ada sorang kawan baik ala2 BFF..Ada ke manusia kat jagat raya ni xde kawan baik.. Ada kot tapi xramai yang mcm 2.. Aku Pon Ada gak kawan,ada yang baik, ada yang xbape nak baik, Ada yang out terus.. Hahaha. Wlpon begitu, semua 2 tetap kawan2..

Dlu time aku skolah mngah dlu, my dad xbagi Pon aku kawan2... Hihhi.. Tapi aku ttp Ada BFF time skolah 2.. Degil kan?? skrang bila direnung2 blik, Raman kwN aku terdiri Dari Jntina yg brlainan Dari aku..teserlah jLas bla reunion.. Slalunya yg Ada aku, mcnie and mcda je yg pompuAn.. Haha.. Tapi xkisah Pon asalkan kami dPt berkwan dgn seikhlas mngkin.. ^-^!!


StakT ni je n3 pagi ni...

P/s: bestnya kali dpt b/fast dgn roti bakar boh madu.. Huhu...






тι∂ακ ƨɛмʋα ʏαиɢ вɛяƨιиαя ιтʋ ρɛямαтα...

0 kumen: