BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, August 13, 2011

assalamualaikum kepada diri aku yg akan datang..
skrang nape ntah cepat sgt rasa marah..
bila marah plak 2 cenderung nak dizahirkan..
adeshh
sabo2 laa..
ni dah masuk bab lack of kesabaran dah ni..
huhhuhu
biasanya kalo aku rasa mrah, or ade menda yang membuat aku xsenang or terasa ati dgn apa2 aku akan diam, diam dan diam sediam diamnya.. pendam je sendiri apa yang terasa di hati..
but lately kalo rasa nak marah, aku lebih cenderung mengeluarkan kata2 utk mereleasekan marah 2.. or menjawab kepada kata2 yang menyakitkan ati aku dgn ayt yang agak memedihkan pihak kedua.. but 5 10 minit after that, mesti akan rasa nyesalnya akuuuu... hahahhaa

jika difikir dari sudut positif, ada baiknya..
aku dah pandai express perasaan yang terpendam.. hehehe :)

tapi kalo difikirkan buruknya,
sudah kurang kesabaran dalam diri aku..
insyaallah, akan tetap cuba bersabar selagi boleh..









тι∂ακ ƨɛмʋα ʏαиɢ вɛяƨιиαя ιтʋ ρɛямαтα...

0 kumen: