BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, August 13, 2011

kelebihan dan kekurangan...


pheeww.. boleh migrain aku kerjakan carta organisasi ni.. huhuhu..
apelahhhh nasib dapat ajk keceriaan.. 1st ever aku dapat menda alah ni.. gila nak menampal, menggungting (betol ke eja? lantak lee), menempek, mengam.. sesungguhnya bukan kerja mudah..
aku rasa lebih mudah buat surat anta kat pengarah dari membuat menda alah carta-marta ni.. eeiii.. bape kali rasa nak angkut smua kertas2 2 masuk dustbin.. huhuhuhu
betapa x bersabarnya akuu...


tapi kalau proposal kena reject bekali2 pun xde hal plak.. xde plak rasa nak renyuk proposal 2 masuk dustbin.. hahahhaa

2 la, setiap manusia ada kekurangan dan kelebihannya.. aku kurang bab2 seni2 ni.. aku xsuka menda yang buat aku rasa serabut.. even aku garis pakai ruler pun bengkang bengkok.. apatah lagi menggunting.. huhuhu..



note: rasa something different arini....
:((






тι∂ακ ƨɛмʋα ʏαиɢ вɛяƨιиαя ιтʋ ρɛямαтα...

0 kumen: