BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, May 29, 2012




salam 1 malaysia...
2minggu ni aku ditugaskan ke intensive care unit.. bnyak pengalaman beharga yang takkan dapat dilupakan sepanjang hidup..cewahhh...

kemarin, 28 mei, aku langgar peraturan asrama.. SAY WHATTT??? hahha.. aku, A K U langgar peraturan.. dah la presiden sem akhir, langgar peraturan last2 minute lak 2.. tapi aku xkisah pun.. xpenah wat salah lagi, apa salahnya cuba sekali.. hidup sekali je, nnt xdapat merasa dah wat salah kat kolej ni.. hehehe.. to err is human kan?

tetiba berkobar2 nak tulis pasal pensyarah aku yang What The Fish ni.. huh~
mmg dah lama terbakar dgn dia ni.. tapi kemarin mmg aku terbakar giler smpai xcakap pun dgn dia.. boleh plak dia g putar belit cerita depan si pencerita.. contoh ; dia cakap "kamu pergi call Si W" pas 2 dia g cite kat P kita yang nak call si W.. aku masuk jumpa pengarah, dia yang tnya aku jawab kat pengarah terus, kalau melalui si Fish ni mmg nak mati la dia ptar belitkan cerita...aku pon bengong dgn dia ni.. tapi xkisah la, dah nak habis dah pon.. bape hari je lagi nak kena sabar dgn karenah Kolej yang ntahapeape ni..

huh~
bulan yang meletihkan..
-farewell
-induksi
lots of thing waiting to be settled..

dengan LJM exam yang bakal menyusul..




apa pun tahniah NOorasiah kerana berjaya lulus dengan pointer 3 above untuk 3 tahun kursus diploma kejururawatan ni..

FAREWELL LA KOLEJ~!!!

0 kumen: